Wij helpen u graag verder!
Wij begrijpen dat onze producten erg complex kunnen zijn en dat u vragen heeft met betrekking tot het kiezen van een product/dienst. Wij hebben de meest gestelde vragen met betrekking tot onze producten op een rijtje gezet. Komt u er nog steeds niet helemaal uit, neem contact op met onze klantenservice.
Veelgestelde algemene vragen
vragen & antwoorden
Bestellen
Verzenden & bezorgen
Betalen
Retourneren
Account & klantenportal
Klantenservice
Bestellen
In onze webshop kunt u alle producten kopen die wij in ons assortiment hebben. Mochten producten niet op voorraad zijn, wordt restant als back-order geleverd worden. Dit zal ten alle tijden worden gecommuniceerd alvorens afrekenen.
Op dit moment is het niet mogelijk om als particulier producten te kopen bij Fepatex. Bekijk hier bij welke dealers onze producten te koop zijn voor particulieren.
Ja, het is mogelijk om uw bestelling af te halen bij ons afhaalpunt in Kaatsheuvel. Uw bestelling staat binnen drie werkdagen voor u klaar (indien het product op voorraad is).
Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken. Mocht het zijn dat u een spoedbestelling wilt plaatsen of een bestelling eerder wilt afhalen in ons magazijn, neem contact op met onze Back Office.
Op dit moment zijn de prijslijsten nog niet te downloaden. De prijzen van onze webshop en in uw persoonlijke klantenportal zijn leidend.
Verzenden & bezorgen
Ja, het is mogelijk om uw bestelling af te halen bij ons afhaalpunt in Kaatsheuvel. Uw bestelling staat binnen drie werkdagen voor u klaar (indien het product op voorraad is).
Wij streven er naar om onze producten zo snel mogelijk aan u te leveren. De leverdatum van uw order wordt afgegeven op de orderbevestiging. Mocht deze datum inmiddels verstreken zijn en heeft u hiervan geen bevestiging gekregen, vragen wij u contact op te nemen met onze Back Office.
Binnenkort is het mogelijk om uw orders in te zien in ons klantenportal of in uw account. Heeft u nog geen account, vraag deze aan via onze customer support of via deze link.
Nadat u een bestelling heeft geplaatst vindt u uw track & trace terug in uw account. Als u aangegeven heeft om up-to-date gehouden te worden per mail, ontvangt u ook nog een e-mail.
Heeft u geen track & trace ontvangen? Bekijk uw bestelling in uw account, uw portal, staat deze daar nog niet in? Neem contact op met onze Back Office.
Voor alle standaard zendingen (0-25 kg, afmeting xx x xx x xx) rekenen wij €…. . Veel van onze artikelen worden op pallets verzonden, dit is afhankelijk van de grootte, het gewicht en het land van verzending.
Betalen
Als klant van Fepatex bestelt u altijd op factuur. In uw dashboard van het klantenportal, ziet u al uw betaalde/niet betaalde facturen in.
Bent u (nog) geen klant van Fepatex, vragen wij bij de eerste order altijd om een vooruitbetaling. Na de eerste bestelling, kunt u op factuur bestellen.
Retourneren
Het kan voor komen dat u niet tevreden bent met de geleverde producten. Producten mogen retour gezonden worden binnen 14 werkdagen, compleet in originele verpakking. De retourkosten worden niet vergoed, tenzij de producten door Fepatex op onjuiste manier zijn verzonden.
Neem contact op met een van onze medewerkers als u producten heeft gekocht die retour moeten, zij helpen u verder.
Antwoord hier
Account & klantenportal
Het account is puur gericht op het bestellen van uw producten via onze webshop. Wilt u vaker bestellingen plaatsen en profiteren van extra scherpe prijzen? Meldt u aan als klant van Fepatex.
Op de klantenportal staat extra informatie over onze producten, doet u eenvoudig bestellingen, vindt u facturen en offertes en profiteert u van de scherpste prijzen.
Klantenservice